اخبار تغذیه
در BetaVoices خبر تایید شده را که تغذیه را پوشش میدهد بخوانید، همراه با گزارش، زمینه و تحولات مرتبط.
#تغذیه
فیلترها را پاک کنید
پژوهش تغذیه
کدام خوراکیهای «پنج در روز» بیشترین فایده را برای قلب دارند؟ مطالعه به فلاوانولها اشاره میکند
محققان میگویند بسیاری در یک مطالعه آمریکا-بریتانیا حتی با مصرف زیاد میوه و سبزی، فلاوانول کافی نداشتند؛ اما متخصصان قلب هشدار دادهاند
تحقیقات سلامت
رژیم غذایی پُرنمک ممکن است پیری رگها را تسریع کند، مطالعه نشان میدهد
یک مطالعه روی موشها مصرف بیش از حد سدیم را به پاسخی ایمنی مربوط میداند که بهنظر عملکرد شریانها را مختل میکند؛ اما پژوهشگران هشدار دادند این مسیر در انسان تأیید نشده است
Page 1 of 1